آیا “ارشاد” امری ستادی است؟
آیا “ارشاد” امری ستادی است؟ رشد چگونه ممکن است؟ یقینناً با نگاه کارمندوارانه نمیتوان رشد را رقم زد و از آن مهمتر “ارشاد” است.…
آیا “ارشاد” امری ستادی است؟ رشد چگونه ممکن است؟ یقینناً با نگاه کارمندوارانه نمیتوان رشد را رقم زد و از آن مهمتر “ارشاد” است.…