بیماری خودبرتربینی ایرانیان نوعی بیماری در ایران رایج است و همه احساس میکنند که هشتاد میلیون نیوتن، اینشتین و هاوکینگ در این کشور ساکنند…
بیماری خودبرتربینی ایرانیان نوعی بیماری در ایران رایج است و همه احساس میکنند که هشتاد میلیون نیوتن، اینشتین و هاوکینگ در این کشور ساکنند…