نمی نویسم.دیگر نمی نویسم…
این عهدی است که بعد از انتشار هر اثر جدیدم با خود می بندم .چرا بنویسم؟ در جامعه ای که اهمیت #کباب از #کتاب بیشتر و جایگاه #چایخانه از #چاپخانه رفیع تر…
این عهدی است که بعد از انتشار هر اثر جدیدم با خود می بندم .چرا بنویسم؟ در جامعه ای که اهمیت #کباب از #کتاب بیشتر و جایگاه #چایخانه از #چاپخانه رفیع تر…