کشف ۳ هزار عقرب در قم!

این عقرب‌ها در استان خوزستان صید شده و به مقصد تهران در حال قاچاق بودند.

به گزارش آذربایجان خبرلری به نقل از ایسنا،طیب احمدی فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان قم گفت: مأموران مبارزه با قاچاق با متوقف کردن یک خودروی مشکوک در قم، بیش از ۳ هزار عقربجاسازی‌شده را کشف کردند.

وی با بیان اینکه این عقرب‌ها در استان خوزستان صید شده و به مقصد تهران در حال قاچاق بودند، مطرح کرد: عقرب‌های کشف‌شده به اداره کل حفاظت محیط‌زیستاستان قم تحویل داده شدند.

فرمانده یگان حفاظت محیط‌زیست استان قم با اشاره به افزایش موج نگران‌کننده صید عقرب با توهم سودهای کلان، تصریح کرد: بر اساس قوانین و ضوابط زیست‌محیطی، با متخلفان در این حوزه قاطعانه برخورد می‌شود.

 

مطالب مشابه