2,8K مردم آذربایجان جنوبی با هشتگ #ما_خود_آذربایجانیم از عملیات آزادسازی قاراباغ اشغالی توسط ارتش آذربایجان حمایت میکنند. همزمان با عملیات آزادسازی قاراباغ اشغالی توسط ارتش آذربایجان حمایتهای زیادی از شهرها و روستاهای آذربایجان جنوبی صورت گرفته است. هشتگ معروف #ما_خود_آذربایجانیم، پس از پخش گسترده در صفحههای مجازی و تبدیل شدن به ترند در توییتر، این بار وارد اعتراضات شده است. مطالب مشابه مجلس ملی و یا منشور ملی حرکت ملی آذربایجان؟! استعفای چهار عضو از پنج عضو هیات مدیره گروه ماشین سازی تبریز/خصوصی سازی ماشین سازی شکست خورده است اغلب آمران به معروف و مبارزه با بی حجابی؛ عقدهایهای جنسی هستند جان توشاک: بازی دادن به مسعود واشکان اشتباه بود/از هواداران عذرخواهی می کنم ساخت سریال “اوجاداغلار” در 26 قسمت آغاز شد استارت این چالش ابتدا در شهر اورمیه زده شد و سپس به سایر نقاط آذربایجان رسید. مردم آذربایجان جنوبی با این هشتگ اعلام میدارند که «ما طرفدار آذربایجان نیستیم؛ بلکه خود آذربایجانیم» آذربایجان جنوبیارمنستانارمنستان غاصبارمنیقاراباغقره باغ FacebookTwitterPinterestWhatsappTelegram خبر قبلی ممانعت از ارتباط تلفنی «عباس لسانی» همزمان با تظاهرات اعتراضی در آذربایجان خبر بعدی حمایت تُرکان خراسان از آزادسازی قاراباغ اشغالی از دست متجاوزان ارمنی جهت مطالعه بیشتر فوریه 13, 2026 می 9, 2025 می 3, 2025